Fredagskväll igen

Suttit och tittat på På spåret nu ikväll. Lagom angagerande så här en fredagskväll. Har fäst trådar på grytlapparna, 5 par blev det. Sen har jag gjort färdigt sockarna. Här kommer bildbevis. Det är en beskrivning som jag gjorde i skolan till att användas i hemkunskapen. Det är massor med år sedan och jag har mina grytlappar kvar sen dess. De är inte lika fina i formen som de här, men fullt användbara.

image8

Sen kommer en kavalkad av strumpor gjorda iår.

image9

Ska tita på Morden i Midsommer och sticka lite till. hittade ett lila garn, typ lovikka, när jag letade efter bomullsgarnet till grytlapparna och blev sugen på att göra något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0