Inför helgen.

Jobbat som vanligt. Stickade lite på hemvägen.
Men den mesta tiden använde jag till att meditera. Har övat upp mig så jag blir inte störd längre av ljudet på tåget och jag "vaknar" precis i tid för att byta tåg. Tycker att det gör mig lite piggare.
Sen har jag haft en skön kväll tillsammans med På spåret och kommisarie Morse. det var så intressant att när jag gjort vantarna klara fäste jag trådarna på dem och alla fyra paren sockar. Helduktig kände jag mig! Har börjat på nya lovikka vantar. Tar bild i morgon på vantarna. Det är lite annorlunda än andra lovikkavantar, skulle inte kanske kalla dem så. Men gjorda av Järbos lovvikagarn är de. Tycker att det garnet är behagligt att sticka av, varken för tunt eller tjockt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0