Söndagkväll

Helgen är redan över, vad fort det går. Hann inte alls med allt jag tänkte göra.
Jag jobbade lite extra som personlig assistent, så jag fick en promenad i solskenet på betald tid idag. Inte illa! Sen blev det bullbak och kände mig jättestolt när jag inte smakade någon till kaffet. Jag åt så mycket som jag inte skulle gjort torsdag-fredag så nu blir det inte mer. Det blir nog inte någon viktminskning i morgon.

Jag hann med besök hos 6 pesoner av dem som jag är god man till. Men städning blev det inget av med. 
Lite stickning blev det igår, men ingen början på halsduk. Har några varv kvar på andra sockan så den blir nog klar ikväll innan det är sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0