Söndag kväll

Så här blev sjalen, jag tycker fransarna blev fina. De är virkade luftmaskor.


image14

Brödet blev som vanligt bra. Är så glad över Märthas tekakor. Jag fick receptet av en kvinna vid ett hembesök när jag jobbade som biståndshandläggare för några år sedan.

image15

Visst ser det gott ut. Räknade ut på viktklubb.se som jag är med i, att de innehåller 133 kaloriern/styck. Men jag blir mätt på en, man delar ju den.
Gullvivian du ville ha receptet, ända villkoret är att du också kallar dem för Märthas tekakor. Det gäller er andra som letar sig hit och bakar tekakorna. Receptet kommer i morgon!

Jag måste hinna sticka lite i dag, det blir ingen riktig dag utan annars!

Har 2,5 ekonomisk redovisning kvar. Jag ska avveckla mitt godmanskap, det har vuxit lite för mycket. Det blir lite tungt.

Kommentarer
Postat av: Gullvivian

Märthas tekakor, jajamensan .... lovar !

2008-03-03 @ 16:49:45
Postat av: Gullvivian

Förreste, snygg sjal - häll på att glömma den när jag såg tekakorna !

2008-03-03 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0