Söndag morgon

Vaknade idag alldeles av mig själv och klockan var 8.30. Det var länge sedan jag gjorde det, brukar sova så länge på helgerna innan jag vaknar. kanske var de för att jag skulle få se solen utanför!
Ska baka Märtas mörka tekakaor, med massor av olika mjölsorter. Min doktor tyckte jag skulle sluta med knäckebröd för att det var för lite fibrer av den sort jag behöver i det. Jag behöver mer långsamma kolhydrater, hon brukar ha rätt (fast det sitter lite långt inne att erkänna att hon har rätt).
Sen är det bara att fortsätta med de ekonomiska redovisningarna, har fyra och en halv klara och lika många ogjorda. De ska vara inne i går.
Igår kväll gjorde jag klar den virkade sjalen. Ska fota den till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Gullvivian

Jag behöver nopg också äta ditt bröd... Kan du lägga ut receptet - om du orkar och vill, förståss.

Mina kilon sitter stadigt där dom sitter.Behöver gå ner 5-6 kilo, men det är hopplöst. Det har varit så i flera år nu. Men jag försöker inte hela tiden. Det konstiga är att jag inte går upp, inte heller ner.

Du är så flitig. Har många järn i elden, förstår jag.

Söndagskram!

2008-03-02 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0