Lördag 1 november

Har tillbringat dagen med att städa mitt hus. Min syster har putsat fönstren och jag torkat och putsat allt annat. Det är skönt att få allt gjort ,nu är det bara att vänta på 1:a december och att köpet ska gå igenom.
När jag städat färdigt så kändes det inte längre som mitt hus. Det var lite skönt. 19 år är en lång tid och det har hänt mycket under dessa år. Gott och mindre gott.
Men nu känns det som att det är dags att börja en ny tid i min lägenhet och se till att det blir en bra tid. Har tagit några dagar ledigt för jag var lite tveksam till att det skulle gå på en dag att göra klart.
Så nu gäller det  mitt liv här. Ska göra färdigt mitt garnrum imorgon. Ska se om det finns något som jag kan avstå från och sälja på Tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0