Sen torsdagskväll.

Har suttit och slötittat på Tv ikväll och virkat, så nu har jag 5 par grytlappar klara. Bara fästa trådarna kvar. När det är klart ska jag ta en bild på dem. Hann sticka lite på de vit/gröna sockarna. Är nu färdig att dra täcket över mig.

Det är skönt att det är fredag imorgon så att jag får pyssla hemma ett par dagar, Om det blir något med hemmapyssel.
Har pengautdelningsdag på söndag = lämna pengar åt dem som jag är god man åt. Det är fyra stycken så det tar sin tid. Sen har en annan kommit hem från sjukhus så då måste jag göra ett  besök där.
Men lite tid ska det bli för mig också. Ska försöka komma iväg till gymmet. Har varit på fest då min syster fyllde år. Hon bjöd på middag på restaurang, jag ville inte låta bli efterrätten (friterad banan och glass) och snart är det ny måndag. Jag måste ner något hg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0