12/4 Ännu en arbetsvecka är över

En vecka med enom arbetsbelastning är slut. Och det är såå skönt.
Min jobbarkompis blev förkyld de sista dagarna och nu börjar jag nysa och känna mig lite snuvig. Har blandat till mitt första glas med echinacea. Smakar blä, men brukar göra så att jag överlever en förkylning. Blir alltid jättesjuk av förkylning, "som en hel karl".

Ska åka till ett par av de som jag är god man för men sen är jag ledig över helgen. Det ska bli skönt.

Gjorde färdigt den sista av de gula grytlapparna igår och fäste trådarna. Så nu har jag 4 nya par gula grytlappar. Hittade ett par små sockar som jag fäste trådarna på.
Ikväll ska jag sy ihop en blå sommarjumper så ett UFO till blir klart. Om nu inte förkylningen blir sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0