Slutet av vecka 3.

image7

Garnet är ett loppisfynd jag gjorde i onsdags innan jag åkte på kurs. 6 hg raggsocksgarn kunde jag inte låta någon annan få köpa!
Stickningen som ligger i hörnan är ytterligare en raggsock större storlek, den är klar nu och den andra är på gång.
För tillfället är det sockar som gäller, tycker att det är vilsamt att sticka dem.

Ikväll ska jag nog börja på en halsduk, såg en beskrivning i Hemmets journal för ett par veckor sedan.
Men framförallt ska jag betala räkningar. Jag är god man åt några personer så det gäller att få det gjort.

Kommentarer
Postat av: Marie

Härliga garner! Förstår att du var tvungen att köpa dem, hade inte heller kunnat lämna kvar dem på loppisen!

2008-01-27 @ 11:13:29
URL: http://stickat.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0