Torsdag 17/1

Hem efter jobbet och ska göra klart inför morgondagens resa till sonen och examensdagen. Ska bli jättekul. I sann mammaanda har jag bestämt mig för att lägga pengarna i ett par strumpor som jag slår in. (När han var liten la jag pengar under tvålen då han låg över hos kompisar. Då såg jag om han använt den.) Undrar om han genomskådar mig direkt?

På jobbet börjar våren sommarens skor komma. Helt enkelt ursnygga! Jag är helt övertygad om att jag kommer att lägga en hel del av min lön där. Skor är ytterligare en passion.

Var tvungen att sticka lite, så nu är nästa par sockar klara och ett par gråa lovikkavantar. Om man bortser från lite trådar som hänger.

image5

Kommentarer
Postat av: Elvira

Snygg sjal. Mycket snygg sjal!

2008-01-18 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0