Torsdag 26/6

Har repat upp halsduken och börjat om att sticka, det var precis hälften som jag fick repa upp. Men jag vet att jag aldrig skulle vilja ha haft den om det är något fel, nu räcker handarbetet lite längre.

Har gjort färdigt en liten sjal av det där gulgröna garnet jag köpte på en loppisrunda. Bilden på garnet finns här i bloggen. Den blev inte så stor men kanske någon köper den när jag är ute på hantverksmässa. Ska åka till Söderköping i slutet på juli.

Tyvärr var det ingen som nappade på huset den här gången. Får väl hoppas på nästa gång... Det skulle ha varit skönt om någon annan tog över. Jag tycker att det är ett lyckligt hus så det förtjänar att ha någon som bor där. Om ingen kommer den närmanste månaden och vill köpa får jag försöka hyra ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0