Färdiga handarbeten 4/5

Jag har gjort ett UFO klart! Helt fantastiskt.
Den har legat klar förutom att den inte varit ihopsydd sen förra sommaren/hösten.



Sen började jag på en babyfilt för ett par veckor sedan. den är också klar!



Satt med min svarta ryggvärmarsjal och hade bara ca 6 varv kvar på andra mudden kvar. Då såg jag att jag hade gjort 1 avig, 1 rät i stället för 2 av varje. Det var bara att repa upp! Vad skönt det är att det inte syns på det färdiga resultatet att man gjort fel flera gånger.

Har funderat på att jag kanske skulle bara tillåta mig att ha så många arbeten på gång som jag har korgar.  Nu har jag en korg ledig. Undrar om jag ska ta och göra något med garnet jag köpte eller om det är något annat som vill bli gjort.
Tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0