Onsdagsfundering

I morgon ska det bli besiktning av huset inför det nya försöket att sälja huset. Har röjt under diskbänk och i utrymmet med varmvattenberedaren. När jag duschar så ska jag göra avloppet rent i duschen för det stod det i pap´pren att det skulle vara gjort. Inte för jag förstår vad man kan se i ett avlopp. Men hoppas att huset, som är över 100 år gammalt, är som jag tror helt ok.
Det skulle vara så skönt om huset blir sålt och jag kan få börja planera ordentligt för det nya. Det går inte att bo med flyttkartonger på obestämd tid så för tillfället ligger allt på is.

Har suttit och stickat på en jumper men är osäker på om garnet räcker. Nu när det ser osäkert ut så är det lite trögare att sticka. När det är osäkert med garnet så går det ju inte an att det blir ett UFO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0